مربی هستی یا باشگاه داری ؟ اولین سامانه باشگاه و مربی زنجیره‌ای ایران

مربی هستی یا باشگاه داری ؟ اولین سامانه باشگاه و مربی زنجیره‌ای ایران

سامانه زنجیره ای باشگاه و مربی ایران

صفر تا 100 موفقیت برند سازی با فینیور

صفر تا 100 موفقیت برند سازی با فینیور
صفر تا 100 موفقیت برند سازی با فینیور

تنها راه موفقیت در بازار کسب و کار برند سازی با فینیور

مهمترین بخش در فرایند رشد هر کسب و کاری ایده و برند سازی درست است. هدف برند در نهایت ایجاد رابطه ماندگار با مشتری است. برند جایگاه خود را در بازار بدست خواهد آورد اگر فکر شده، درست و به موقع باشد و برای آن برنامه ریزی درست و هدفمند وجود داشته باشد. برند سازی مسیر و راه چند ساله را به کوتاه‌ترین مقدار ممکن خواهد رساند.

برند چیست؟

در تعریفی ساده و کلی برند یعنی نماد، طرح یا آنچه که خدمات شما را چشم نما می‌کند یعنی قابل شناخت بهتر برای مشتری. برند حس آشنایی از خدماتی است که مشتری آن را درک و تجربه کرده است.

برند سازی چیست؟

برند سازی در واقع فرایندی است که برند ایجاد می‌شود یعنی حس ماندگار و آشنایی که در مشتری می‌ماند. خدماتی که انحصارا به نمادی خاص تعلق یابد یعنی مسیر و فرایند برند سازی

رمز ماندگاری برند چیست؟

برند به هوش و تلاش و درک به موقع و عمیق از شرایط نیاز دارد. شناخت از خود و توانایی‌های خود و اقدام درست مطابق با زمان برای ارائه خدمات در شکل و فرمی ویژه از اصول ماندگاری است. هر اقدامی باید ماندگار و پیشرو باشد تا برند ایجاد شود. برند فرایند ثبات در خلاقیت و هوش است.

راهکارهای فینیور برای برند سازی چیست؟

تیم تخصصی فینیور بر اساس علم و تجارب خود مسیر برند و برند سازی را برای تمام مشاغل ساده و در دسترس کرده است. شما برای داشتن برند به تیمی متخصص نیاز دارید که ساختار آن را بسازد و بعد از ایجاد این ساختار به معرفی درست دقیق و جامع نیاز هست که از ساختار سازی تا معرفی بموقع و بجا از اهداف پایه‌ای فینیور می‌باشد.

نشان دادن شما به درستی و هوشمندانه تخصص فینیور است، بستر فینیور برندسازی و یکپارچه سازی را بدون اینکه شما نیازی به دانش دیجیتال و علم روز دنیا داشته باشید انجام می‌دهد.

راهکارهای پایه‌ای و ضروری پیشنهادی از گروه تخصصی فینیور برای ایجاد برند چیست؟

  1. مشخص کردن هدف و هدف بازار : گام اول شناخت هدف درست و هدف دقیق بازار است. شما باید به درستی هدف گزینی کنید که برای چه و با چه هدفی وارد یک کسب و کار خواهید شد. بی هدف فقط سردرگمی و اتلاف وقت و هزینه خواهد بود. هدف، ساختار و پیشرفت را خواهد ساخت

  2. تحقیق، رصد و یادگیری دائمی : از هر کسی باید فرا گرفت خصوصا رقبای که با شما هدف یکسان دارند. لزوما تکرار یک هدف کار درستی نیست، هر هدفی باید گپ شناس و گپ محور باشد. یعنی شما باید خلا اصلی موجود را تشخیص دهید، مشورت بگیرید و با تحقیق و پیگیری مداوم روی هدفی درست تاکید کنید.

  3. تاکید در تفاوت‌های خود با دیگران : در این کره‌ی خاکی قطعا هر آنچه شما به آن فکر کرده‌اید سالیان قبل انجام شده است |س.ع| اگر فکر می‌کنید که ایده شما انجام نشده است فقط دو دلیل دارد، یک اینکه یا ایده شما در کل بی ارزش است که کسی آن را انجام نداده است و دو اینکه حتما شما مطالعه و جستجوی صحیحی درباره آن نداشته‌اید که بدانید قبلا به طرق مختلفی انجام شده است. تکرار یک ایده اهمیتی ندارد چه انجام شده باشد چه نشده باشد مهم تاکید شما بر روی تفاوت‌های خودتان است. یعنی باید مشتری حتی اگر مشابه شما را دید بخاطر تفاوت‌های درستی که شما مطرح می‌کنید شما را در خاطر داشته باشد. پیدا کردن راه تفاوت شما و تاکید آن با فینیور است.

  4. معرفی درست و بموقع کسب و کار خود :  مهمترین و شاید شاه کلید برند سازی درک گُلدِن تایم یا زمان طلایی عرضه است |س.ع| اگر شما بعد از 4 بستنی فروش ایده باز کردن مغازه بستی را اجرایی کنید شما برند نیستید بلکه یک مقلد و یک تکرار کننده ایده دیگران هستید اما اگر در کنار همان بستنی فروشان آب بفروشید می‌توانیم به شما بگویم ارائه کار درست در زمان و جای درست! چرا که بعد از بستی آب مهم است. مثالی بود برای درکِ چه برای چه و کجا.

  5. یکسان سازی قالب و محتوا : این اصل فراموش شده بسیاری از کسب و کارهاست. این به هَم آمدن شکل و درون از اصول موفقیت محسوب می‌شود. به هم خوانی‌های جذاب مقطعی دل نبندید |س.ع| تلاش خود را به مطالعه بر روی درک قالب و محتوا بکار برید. شکل و کار باید به هم بیاید. این هم‌خوانی قالب و محتوا را فینیور به شما یاد خواهد داد. انتخاب نام مناسب فقط یکی از موارد همخوانی قالب و محتوا است.

  6. نمایش درست همیشه کار ساز است : استفاده از گرافیست‌ها و طراحان بزرگ می‌تواند میانبری باشد برای خلق تصویرهای ماندگار در ذهن در زمان کوتاه. فینیور دارای برترین گرافیست‌های حرفه‌ای ایست که در خلق لوگو برای برند بی‌نظیر عمل می‌کند.

  7. خود گویی خطر بزرگ و همه گیر است : دیگران باید از شما بگویند تا به برند تبدیل شوید. نظر دیگران و گفته‌های آنان با هم در مورد خدمات شما بزرگترین کمک را به رشد و شناخته شدن خواهد داد. بنابراین مشتری مدار و مشتری دان باشید. تیم حرفه‌ای با درک درست از آدمی همیشه مهمترین کار برای خلق نام ماندگار است. رفتار بهتر از گفتار عمل می‌کند بنابراین با این هدف به مشتریان خود بسیار ارزش قائل شوید.

  8. آنلاین باشید : استفاده از سایت و معرفی در سایت برای شما کارساز است مردم شما و کار شما را باید ببینند و کجا بهتر و در دسترس تر از سیستم انلاین و خصوصا گوگل سرچ. قطعا مشتریان ماندگار آنانی هستند که شما را پیدا می‌کنند نه لزوما کسانی که اتفاقی شما را دیده‌اند. پس برای آنانی که بدنبال بهترین هستند و از سرچ و جستجوی اینترنتی استفاده می‌کنند برنامه داشته باشید چرا که این افراد با شناخت پیش می‌روند و بعد از اطمینان از خدمات شما، شما را به دیگران معرفی می‌کنند چون به خودشان و فعالیت جستجوگریشان باور دارند. پس برای اینگونه افراد محتوای درست و حرفه‌ای در گوگل باید ساخته شود. فینیور در سامانه از اساس این فعالیت را انجام داده است.

  9. ثبات در راه : نبود پشتکار نه تنها برند بلکه هر کاری را نابود خواهد کرد پس با پشتکار و فعال باشید. خالق هرگز دست از کار و ایده بر نمی‌دارد. خلق از تکرار است و تکرار.

  10. توصیه‌های اشتباه کمپانی‌ها و سایت‌های تبلیغاتی را توجه نکنید :  جمله‌ی اشتباهی که اکثرا می‌گویند این است که سعی نکنید همه را خوشحال کنید! این جمله از اساس ایراد دارد. هدف بیزینس و تجارت و برند نه خوشحال کردن است نه ناراحت کردن! بلکه هدف عرضه‌ی درست قالب و محتواست |س.ع| شما باید بتوانید طبق نگاه خود بهترین قالب و محتوا را ارائه دهید و هر روز برای یکسان سازی این قالب و محتوا تلاش بیشتر داشته باشید. اینکه کسی خوشحال و ناراحت می‌شود هیچ ارتباطی به این نخواهد داشت که شما مسیرتان را عوض کنید. برند یعنی انجام دادن کار خوب، درست و بموقع برای سالهای متمادی! برند چیزی جز درک خود نیست.

  11. خلق از ایجاد مهمتر است : آنچه ایجاد می‌شود ممکن است از قبل هم وجود داشته باشد اما آنچه خلق می‌شود قطعا از پیش وجود نداشته است. خلق انجام و ایجاد با حس و شوق و عشق است پس عاشقانه و با تلاش به کار خود ادامه دهید. شما به چیزی می‌رسید که در مسیرش حرکت کرده باشید وگرنه هرگز یک مسافر به سمت شمال به جنوب نخواهد رسید.

  12. همکاری و همراهی با کس و بی کس : منعطف و سازگار اما هوشمند باشید. باید بدانید با کسب و کارهای اطراف خود چگونه رفتار کنید. فینیور مهمترین توصیه خود را در زمینه تاثیر گذاری می‌داند |س.ع| شما باید اثر گذار باشید. اثر گذاری رمز شروع ماندگاری است. اول اینکه تبلیغات بی‌جا نکنید! بسیاری به اشتباه توصیه می‌کنند تبلیغات گسترده داشته باشید، این بزرگترین اشتباه است به این فکر کنید که هدفتان فلافل شدن است یا یک غذای لذیذ که چشاییِ زبان را به چالش بکشد؟! هدف شما تعیین میکند. شما انتخاب کنید فینیور به شما راه را نشان خواهد داد.

بیشتر از آنکه حرف بزنید کار کنید، شعار ندهید، تبلیغ نکنید، متمرکز باشید از شما حرف خواهند زد، تبلیغتان را خواهند کرد و برای شما شعار می‌سازند. اگر اینچنین هستی به فینیور خوش آمدی رفیق.

بهترین امکان برای معرفی خدمات شما را در فینیور مهیا کرده‌ایم

Business brand scribbled on a notepad Free Vector

سامانه آموزش و تدریس آنلاین فارسی زبانان | سامانه خبرگزاری فردی | مور مور سامانه فروش و درآمدزایی | سامانه هوشمند سلامتی پرو ویت

نظر خود را بگذارید