بسیاری از دوستان در گام اول برندینگ یعنی داشتن یک ایده مناسب شدیداً مشکلدارند. به این صورت شما هر تلاشی هـم که روی اسـتراتژی، نامگذاری، رنـگ و لوگو و مدیریت کنید، وقتی اصل ایده مشکل داشته باشد راه بهجایی نخواهد برد. به همین صورت در فینیور طبق اصول سهگانه، تنبل، زرنگ، خنثی که اساس کتاب نامهای تجاری است، ایده و استراتژیها را نیز به سه قسمت تقسیم میکنیم.
1 .ایدههای تنبل:
ایدههایی که شدیداً مشکلدارند و بدون آگاهی و بر اساس توهمات صاحبان کسبوکارها شکلگرفتهاند، مثل پیتزای قرمه سبزی، بستنی سگها، نخ دندان با طعم گوشت و غیره.
2 .ایدههای خنثی:
ایدههایی که بهتنهایی قدرت خاصی ندارند و باید با یک استراتژی قدرتمند ترکیب شوند، مثل ایده راهاندازی یک کارخانه لبنیات و تولید دوغ که بعداً با ترکیب یک استراتژی زرنگ تبدیل به یک برند معروف میشود، دوغ گرینه با بطریهای شکمی سنتی.
3 .ایدههای زرنگ:
ایدههایی هستـند که حتی در شروع نیز پتانسیلی بسـیار قدرتـمند دارند و میتوان حتی با یک استـراتژی خنثی هم به موفقیت برسد، مثل ایده ساخت یک بستنی با اسمارتیز و نیهای کلفت برای نوشیدن که بعداً تبدیل به برند موفق آیسپک شد.
باید بدانیم اگر ایدهای تنبل داشتـه باشید، حتی اگر بهترین استراتژی را نیز به کار بگیرید موفقیت بسیار دور از ذهن است.
اما اگر بتوانیم ایدهای متوسط یا خنثی و ایدهای زرنگ برای خود پیدا کنیم میتوانیم امیدوار باشیم که با ترکیب آن با یک استراتژی متوسط یا زرنگ تبدیل به یک برند قدرتمند بشویم. مثلا اگر ما یک سوارکار ناشی باشیم، حتی اگر بهترین اسب عربیی را سوار شویم بازهم در مسـابقه شکست خواهیم خورد، اما اگر سـوارکاری متوسط باشیم یعنی ایده متوسط یا خـنثی داشته باشیم، میتوانیم با سواری گرفتن از اسبـی مناسب در مسابقه رتبه خوبی کسب کنیم.
در خبرگزاری هر نماینده به صورت کامل معرفی خواهند شد | خبرگزاری فردیدر سامانه ثبت برند و معرفی برترینها، هر نماینده و ساختار آن ثبت خواهد شد | ثبت برنددر اولین سامانه خدمات ورزشی به زبان فارسی هر نماینده امکان کسب درامد را خواهد داشت | مورمور
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.